יום שלישי, 25 במרץ 2014

החברה הישראלית לרפואת התמכרויות – מטרות ופעילות

פרופ משה קוטלר עומד בראש החברה הישראלית לרפואת התמכרויות שהינה גוף הקיים בתוך ההסתדרות הרפואית בישראל ותפקידה הוא לקדם את הידע והמעמד של מקצועות הרפואה ההתמכרויות  החברה בראשות משה קוטלר הוקמה כדי לארגן ולאגד את כל העוסקים בארץ בתחומי הטיפול בנפגעים מסמים על מנת לשפר את הידע והטיפול בתחום זה וכדי לשפר את מעמד המקצועות הטיפוליים השונים בתחום.

מטרת החברה וערכיה


משה קוטלרגוף זה בראשותו של פרופ משה קוטלר הינו גוף מקצועי שלקח על עצמו לקדם את הטיפול בנפגעי סמים בארץ על ידי שילוב ואינטגרציה של כל בעלי המקצועות השונים העוסקים בתחום. כמו כן פועל הגוף למען הכרת התחום כהתמחות בפני עצמה, וכדי להוביל מצויינות במחקר ובטיפול של התמכרויות ותופעות נלוות בתחום זה.

הערכים של החברה הישראלית לרפואת התמכרויות הם:

• מקצועיות – מחויבות לסטנדרטים מקצועיים גבוהים
• אינטגרטיביות – מחוייבות לאיגוד ומיזוג כל הפועלים בתחום
• יושרה – מחוייבות לסטנדרט גבוה של יושרה ארגונית
• נאמנות – מחוייבות לנאמנות כלפי המטופלים והעוסקים בתחום
• אחריות – מחוייבות לסטנדרט גבוה של אחריות מקצועית ואחריות אישית
על מנת להגשים ערכים אלה פועלת החברה בתחומים רבים לרבות: קידום ההכשרות המקצועיות של העוסקים בתחום, עיבוי החומר הנלמד העוסק בהתמכרויות בתכניות הלימוד של בתי הספר לרפואה ובתוכניות הלימוד בפסיכיאטריה, קידום החלפת ידע בין מרכזים בארץ ובעולם בתחום זה, ניסוח ניירות עמדה בנושאים הרלוונטים הקשורים בתחום ההתמכרויות וקידומם לרבות בחקיקה, בתקשורת ובפרסומים שונים, קידום איכות הטיפול בהתמכרויות ובנגישות הטיפול לנזקקים לכך, וכן שמירה על רצף טיפולי ושימוש בטכנולוגיות טיפול חדישות.
בתפקידו כיו"ר החברה הישראלית לרפואת התמכרויות מקדם פרופסור משה קוטלר את כל הנושאים הללו על מנת לקדם את תחום הטיפול והמחקר בנושא התמכרויות שונות ובמיוחד התמכרויות לסמים ולהפכו לתחום התמחות ספציפי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה